Pages

ELiSS Natural Advanced Face Serum

ENS mampu menembusi ke dalam ketiga-tiga lapisan kulit dengan cepat dan berkesan. ENS dihasilkan dengan bahan-bahan semulajadi untuk merawat kulit dan mengecilkan liang roma. Serum ini boleh mengoptimumkan pertahanan kulit dan melawan proses penuaan, merawat bintik-bintik hitam, menegangkan kulit, mencerahkan, memperbaharui keanjalan kulit, mengurangkan garis-garis dan kedutan, mencegah jerawat dan menghalang pembentukan melanin (pigmentasi).

Cara penggunaan:
Tekan 1 - 2 pam serum ke tapak tangan. Pada kulit yang bersih, sapu serum ke seluruh permukaan muka dan ratakan. Tepuk perlahan-lahan permukaan muka anda untuk setengah minit bagi membolehkan serum meresap dengan cepat ke dalam lapisan kulit anda.


Nota: Seperti mana-mana rawatan, kesan selepas menggunakan serum akan berbeza dari seorang ke seorang.

ENS is able to penetrate into all three layers of the skin quickly and effectively. ENS packed with natural ingredients formulated to soothe the skin and dramatically minimize pores. This serum can optimise skin defences and fight the aging process, treat dark spots, make skin firm, brighten, renew skin elasticity, reduces lines and wrinkles, prevent acne and inhibits melanin formation. 

Direction of use:
Press 1 - 2 pumps of serum into open palm. On clean skin, apply serum all over your face and then blend lightly. Gently tap the surface of your face for half a minute to allow serum to be absorbed quickly into the deeper layers of your skin. 

Note: As with any treatment, how soon someone see results after taking serum will vary from person to person.


Coretan Pengasas:
Wajah adalah bahagian yang paling utama untuk diberi perhatian yang lebih oleh setiap insan. Untuk menampakkan wajah sentiasa segar, berseri dan menyahkan garis-garis usia, lahir lah Eliss Natural Advanced Face Serum. Serum ini dikeluarkan untuk kulit wajah yang kering, kusam, jerawat, parut jerawat dan juga jeragat. Kajian khas dijalankan untuk penghasilan serum yang berprestij ini dan saringan juga dibuat oleh saintis tempatan. Kajian dibuat oleh pihak Sirim dan serum ini sangat selamat untuk digunakan.

Wajah yang cerah dan berseri adalah impian setiap wanita. Bagi saya yang tidak suka ber'makeup' ni.. cukup sekadar berSerum selepas mencuci muka setiap pagi dan malam untuk tampil berseri sepanjang hari. Ianya mudah, menjimatkan masa dan yang paling penting efektif.

Serum ini sesuai digunakan di semua peringkat umur seawal umur bayi. Ia bukan sahaja untuk wajah, ia boleh juga digunakan di bahagian anggota badan yang lain yang mengalami masalah kulit yang kering, gatal, ruam, ekzema dan sebagainya. Kandungan utamanya ialah rumpai laut dan juga timun mampu melembapkan kulit dan merawat kulit dari dalam. Texture serum yang ringan dapat meresap ke dalam kulit dengan cepat dan yang penting ia amat selesa digunakan dan tidak berminyak.

Kandungan: 30ml

======================================
✿ KELEBIHAN ELISS NATURAL FACE SERUM✿
======================================
✔ Mencerahkan
✔ Melembap
✔ Menggebukan
✔ Menghaluskan
✔ Anti penuaan
✔ Meremaja sel kulit
✔ Anti kedutan
✔ Anti oksidan
✔ Perlindungan UV
✔ Bebas Paraben & Toksik
✔ Sesuai untuk semua jenis kulit
✔ SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA

Harga : RM120.00 (Semenanjung) / RM130.00 (Sabah/Sarawak)
***Harga termasuk pengeposan
http://elissskincare.blogspot.my/p/blog-page.html

M.Amin

Usahawan Perniagaan Online dan Offline

No comments:

Post a Comment