Pages

ELiSS Tropical Collagen


Faktor penuaan membuatkan  penghasilan semulajadi kolagen dalam tubuh kita berkurang dari masa ke masa. Formula rendah kalori ini mengandungi pati bahan-bahan anti penuaan yang akan membantu anda meremajakan kulit  dari luar dan dalam.

ETC adalah kolagen dengan rasa hebat campuran buah-buahan tropika dan dirumus khas dalam bentuk serbuk. Ia boleh diambil terus ke dalam mulut. ETC sesuai untuk  dewasa tanpa mengira usia, lelaki atau perempuan, tanpa mengira jenis kulit. Tiada kesan sampingan akan berlaku dari penggunaan jangka masa panjang.

Kebaikan ETC: Membantu kulit anda kelihatan lebih anjal, sihat dan cerah, memperbaiki keupayaan kulit untuk hidrat sendiri, membantu dalam penghapusan sel-sel kulit mati, mengurangkan garis-garis dan kedutan, mengetatkan liang roma dan membantu tubuh membakar lemak serta melawaskan penghadaman.

Nota:
Seperti mana-mana rawatan, kesan selepas pengambilan makanan tambahan kolagen akan berbeza dari seorang ke seorang.

Disahkan HALAL oleh JAKIM
 Due to factors like the aging process, the natural production of collagen in our body decreases over time. Taking ETC is necessary to stimulate your body's own collagen production. This low calorie formula contains concentrated amounts of powerful anti aging ingredients that will help you restore more youthful skin from the inside out.

ETC is a great-tasting natural mixed tropical fruit flavour collagen and specifically formulated in an easy to take powder form. It can be taken directly into the mouth. ETC is suitable for any adult of any age, male or female, regardless of skin type. No side effects will occur from long-term usage.

ETC Benefits: Help your skin look firmer, healthier and brighter, improves skin ability to hydrate itself, aids in the removal of dead skin cells, reduces lines and wrinkles, tightens pores, helps body burn fat and help digestion. 

Note:
As with any treatment, how soon someone see results after taking collagen supplements will vary from person to person.


Coretat Pengasas

Eliss Natural Tropical Collagen merupakan Collagen yang dapat memutihkan seluruh badan, melembapkan kulit, menganjalkan kulit dan anti penuaan. Terlalu banyak produk collagen di pasaran. Tetapi kebanyakannya indah khabar dari rupa. Eliss Natural Tropical Collagen diuji khas.. dan saya sendiri merasainya. Sebanyak 5 kali saringan, barulah saya berpuas hati. Saya tidak suka sesuatu yang remeh untuk kelihatan cantik. Saya tidak suka membuang masa membancuh.. dan ke sana ke mari dengan shaker.. Oleh sebab itu Eliss Natural Tropical Collagen dicipta dalam bentuk serbuk di mana anda hanya perlu koyak sacet dan tuang ke dalam mulut. Kemudian minum air masak. Rasanya adalah kombinasi buah-buahan tropika. 


Kenapa saya memilih buah-buahan tropika? 
Kerana saya yakin.... Allah telah jadikan sesuatu itu bersebab. Buah-buahan Tropika yang ada di Malaysia adalah sudah cukup menjadi kunci kecantikan wanita Asia. Kandungan vitamin dalam buah-buahan tempatan adalah lebih tinggi dan ia sangat sesuai untuk kulit wanita Asia. Rahsia kecantikan kita ada di bumi kita. Rahsia bumi hanya Allah sahaja yang tahu. Manusia menerokainya. Rahsia dibongkar satu per satu. Ramuan tradisi.. local.. yang ada di negara kita, kenapa perlu pilih ramuan negara luar?

Tropical Collagen sangat sesuai dan mujarab untuk kulit wanita Asia. Tidak perlu mencari sumber negara Barat. Kerana rahsia kecantikan kita ada di sini.


Kandungan: 1 kotak - 15 Sacet

Cara Pengambilan
-----------------------
Ambil satu sachet dan tuang terus kedalam mulut. 
Texture nya berbentuk serbuk.
Dicadangkan pengambilan sebanyak 2 kali sehari sebelum sarapan dan sebelum tidur malam bagi kotak pertama dan kotak seterusnya ambil pagi sahaja 1 sacet.... 

Tak perlu shake... bancuh... terus jer ke dalam mulut.

Anggaran penggunaan: Kotak pertama - 2 sacet sehari. 1 box untuk 1 week.
Kotak seterusnya: 1 sacet sehari. 1 box untuk 15 hari. 2 kotak sebulan.

KULIT SIHAT.... BERSERI... SOFT... LEMBAB... GEBU.... EXTRA WHITE.....


Cara Penyimpanan
------------------------
Simpan ditempat dingin dan kering pada suhu bilik (dibawah suhu 28oC). Elakkan terdedah kepada cahaya matahari terus dan kelembapan. 


Langkah berjaga-jaga
----------------------------
Wanita mengandung atau menyusukan anak perlu mendapat nasihat doktor atau pegawai profesional kesihatan sebelum mengambil sebarang supplemen.

Harga : RM120.00 (Semenanjung) / RM130 (Sabah & Sarawak)
***Harga tersebut adalah termasuk pengeposan 
http://elissskincare.blogspot.my/p/blog-page.html

M.Amin

Usahawan Perniagaan Online dan Offline

No comments:

Post a Comment